Bloggintresserade

torsdag 2 juni 2011

Jubileumscandyns Vinnare!

Hejsan!


Nu skall Ni inte behöva vänta längre :-)
För nu är det DAX att avslöja den lyckliga
vinnaren eller rättare sagt vinnarna av mitt
Jubileumscandy! Jag lovade ju två tröstpriser oxå!


Två lika godis påsar blir det som tröstpris,
Hoppas det skall smaka!

Och den lyckliga vinnaren av
Jubileumscandyn är!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Hon heter...
*
*
*
*
*
*
Johanna
Stort Grattis till dig!

Och en liten godispåse sänder jag
med värme till!

Snojbi
 och

Maria A

Stort Grattis till Er!

Var snäll och maila Era adresser
så kommer godiset att snart vara på väg till Er.

Tack och Många Kramar till Er alla
som deltog och
firade mitt 1-års jubileum.



Må gôtt!


14 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett stort GRATTIS till Johanna som vann Bloggcandyn.
Och ett stort GRATTIS till Maria A som vann liksom jag ett jättefint tröstpris.

Emelie sa...

Grattis till er :D

Emelie sa...

Med länkbyte menar jag att du länkar till min blogg från din och jag länkar från min blogg till dig :)

La Vikinga sa...

Grattis alla vinnare!

Jag får vänta på nästa gång...

Johanna sa...

OMG, trodde inte det var sant. Tack Ann- Charlotte för att du hade den här candyn. Även grattis till Snojbi och Maria A.

Ha det bra!
Johanna

Gurkiss sa...

STORT GRATTIS till er tre :)

Kram Gurkiss

sallysbitz2 sa...

Congrats to ALL the winners, enjoy x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

PS ... I have candy up for grabs too.

Terés sa...

Grattis tjejer! Inga dåliga godispåsar!

Ps. än finns det tid att vara med i min candy för den som vill!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till alla vinnare av bloggcandyn! :)
Och Tack för möjligheten att vara med på denna candy.
Ha en trevlig helg.
Kramar från Lena

Mahrian sa...

Congratulations to the winners and to you Ann, for these so sweet candies! God bless!

Shirley-Sirje sa...

Ett stort grattis till vinnare och tack för en härlig inpirationsblogg Ann-Charlotte.
Ha en trevlig sommar (och mycket inspierande scrappy)
Skånekramar!

Outi sa...

Åh, det är alltid lika spännande att gå in och kolla vem som är den lyckliga vinnaren. Grattis, grattis! Och tack för chansen att få vara med.

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Susanne sa...

GRATTIS till alla lyckliga vinnare... Önskar er allesammans en superhärlig helg!
Kramizar

MulleSnuttan sa...

TACK!
Och grattis till oss tre som vann, hur osannolokt var det att det skulle bli just vi? Man blir alltid lika glad när man vinner något (vilket är sällan) :)
Hoppas på att kunna "betala" tillbaka snart, men min blogg är lite för liten för en candy ännu fast det redan finns material sparat i en kartong till flera, men snart...!

ps ÅH vad trött jag är att inte blogger funkar som den ska, jag kan inte kommentera med mitt googelkonto.. :( ds

kram/Maria