Bloggintresserade

söndag 4 mars 2012

Vinnare av min Blog Candy!


Hej!

Nu är det dax att avslöja den lyckliga vinnaren!

Kunde inte låta bli att göra en liten godispåse
som tröstpris, för att så många ville vara med
 och att jag nått över 200 följare, lite overkligt men
väldigt roligt!
Tack för Era gulliga ord, de värmer!

Och den lyckliga vinnaren är!
*
*
*
*
*
Ebba
Stort Grattis till dig!

Och en liten godispåse sänder jag med värme till


Anneli
Stort Grattis till dig!

Var snäll och maila Era adresser till
ann-charlotte.persson@comhem.se
så kommer godiset snart att vara på väg till Er.

Stort Tack till Er alla som deltog och firade
mina 10 000 besök!
Kram på Er! / Ann-Charlotte

17 kommentarer:

Hlora sa...

Congratulations to all the lucky girls!!

morkaren sa...

Stort TILLYKKE fra morkaren.

frulans sa...

Roligt!! :) Grattis!!

Gitte sa...

Tillykke til vinderne.

Nina sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne !
:-) Nina

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhhhhh vad glad jag blir
Har försökt att maila dig men det kommer bara tillbaka olevererat.............vet ej vad jag gör för fel ......

Min mail är : info@cawo.se

Kram
//anneli

Marita Johansson sa...

Stort GRATTIS till vinnarna
Kramis

Mim... sa...

Grattis till vinnarna men lite avis är jag allt.
Ha det gott...

Sylvia sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene:-))

Kicki sa...

Grattis till tur-gummorna!!

Majsan sa...

STORT GRATTIS TILL VINNARNA :)

Kramen Majsan

Carina sa...

Grattis till vinnarna. Kram

smuulan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Önskar en trevlig söndagkväll och vecka som kommer!
Kram!

Susanne sa...

Ett stort Grattis till Ebba samt även Anneli. Va gulligt av dig att plocka ihop en extra "Godispåse"...
Önskar dig en fin vecka!!!
Kramizar Susanne

Heidi sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Klem:)

nattugglan sa...

grattis till de som vann!!

Lady Gaggig sa...

Grattis till dom båda lyckliga vinnarna!!

Moj