Bloggintresserade

onsdag 14 mars 2012

Dopklänning

Hej på Er!
Min allra första dopklänning i rosa
med bomullsspets och rosa tyll.


Har använt mallen hos Milo Lilja.
Kanten nedtill är rynkad spets på maskin och rosband.
Närbild


 Öppnar man kortet har jag även rynkat spets och tyll,
som jag sytt fast på maskin.


Har klätt kortet på utsida och insida med Inkidos MP
Tuva - Satin Pink. Dop stämpel från Vilda Stamps.

Helt öppet kort


Oj vad roligt det var att göra denna lilla kläning,
blir garanterat fler...


Vill passa på att tacka alla för Era gulliga ord,
de värmer och ger krydda i vardagen!

Kram på Er! / Ann-Charlotte

22 kommentarer:

MirreP sa...

Ååh, vilken söt dopklänning!

Ha en bra kväll!

Kram Mirre

onkis sa...

Jättefin dopklänning.
Duktig du är.
KRam!

Iffa ...... sa...

Vilken rosa dröm =) Kortet är helt underbart! Ja visst är det roligt att göra den kortvikningen. Jag tycker oxå den är jättekul att göra.
Kram Iffa

Linnea sa...

Jätte fint och sött kort! gillar allt på det;)

Ha en bra kväll!

KRAM Linnea

Eva-Lena sa...

Nämen Ann-Charlotte! Den är ju ljuvlig!!
Kram!

Marita Johansson sa...

En fantastiskt fin dopklänning

Kramis

morkaren sa...

Meget kær dåbskjole, og så gennemført, med roser, tyl og blonder. knus morkaren.

Susy sa...

Ja visst är dessa dop klänningar helt ljuvligt underbara!
Ditt kort är UNDERBART VACKERT!

KRAM SUSY

Majsan sa...

ÅÅH så ljuvlig dopklänning, så fint med spetsen, tyllen o rosorna, helt underbart vackert!!

KRAMEN MAJSAN

Sandra sa...

Ljuvligt! :)

Mim... sa...

Men vilket sött dopkort.
Ha det gott....

Susanne sa...

Hej Vännen!
Jaa jag blir också så glad när du kikar in till mig och lämnar ett litet värmande tassavtryck.... Vilket underbart ljuvligt dopkort du skapat, hoppas att det blir fler....
Ha en fin dag!!! Kramizar

Lene sa...

WOW så fin den är! Tänk det har jag inte heller gjort, måste nog testa! Du fick till det så fin med tyll1
Kram lene

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

men gud den är bara sååå söt...

Lena sa...

Wow så ljuvlig dopklänning, så fint med spetsen, tyllen o rosorna, verkligen söt. Jag har testat på dom här några gånger och vet hur söta dom är. Ha det gott. Kram Lena

Gitte sa...

Sikke dog et sødt kjolekort.

smuulan sa...

Men sååååååååååå söt!!!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

OMG detta är jo så ljuvligt att titta på så att man får tårar i ögonen så SNYGG dopklänning du är helt grym på att få det till vännen:)

Dina askar under är också helt ljuvliga du bjuder på så otroligt mycket snyggt och du ska vara så stolt över ditt skapande :)

Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)

Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Marie sa...

Sött kort med fin vikning. Tyckte om tyllen i nederkant.
Jättesött kort!

Eva J sa...

Så fiiiiiiiiin!

Nina sa...

ÅÅÅ den var lekker !!
:-) Nina

Nina sa...

Såå ljuvligt fint. Trevlig helg. Kram Nina