Bloggintresserade

söndag 1 augusti 2010

Coola killar...

Jag blev trött igår och blev sittande framför tv.n
och såg på Mördare okänd samtidigt som jag hade
ett öga på bloggar jag tittar in i.
Blev alltså ingen mer utmaning gjord!
Men idag har jag gjort två kort till män, killar eller pojkar!
Korten går att använda till alla tre ;-)
Coola Edward från Greeting farm, fick ett grönt papper
från Graphic45. Blommor från prima, sammetsband och
små knappar jag har köpt på symässan i Gbg. Den lilla
Grattis skylten finns hos ScrapLyckan HÄR.
En titt inuti...

Nästa kort blev blått med lite rött, Graphic45 fick rycka
ut igen ur serien 'A Proper Gentleman'

Pojken är från Whiff of Joy och Bingo stämpeln
från Inkido. Insidan blev snarlik det första kortet.
 
Slipsen är från Hero Art här har jag chalkat med
'chipped sapphire' härligt med den lite mörkare nya blå
färgen från Ranger.

Första dagen i Augusti och svampen börjar komma,
underbart att dra på sig stövlarna och hämta svampkorgen.
Lacriz står vid dörren och väntar...
Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt snygg Ann-Charlotte :) Jag gillar helheten och du är jätteduktig på att få till det där manliga känslan :) Insidorna är underbara med den där slipsen. :)

Jag blev tyvärr tvungen att flytta igen men nu skall det inte vara ngt problem för ngn att besöka mig. :)
Om du är intresserad hittar du mig här (nästan som innan men med ett extra s ;))
http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kram!