Bloggintresserade

onsdag 19 januari 2011

Dop kort

Hej på Er!
Har börjat jobba igen och varit så upptagen på kvällarna
att mitt bloggande blivit lite eftersatt.
Men innan jag sluter mina blå för i kväll, visar jag två
mycket enkla dopkort.


Insidan använde jag spillet efter diesen.



och insidan


Det här blev ett kort inlägg men jag blogger oxå
hos ScrapLyckan i dag!
Är ni nyfikna gå in HÄR.

Har varit dålig på att hälsa på runt hos Er men
kommer att ta igen det till helgen.

Tack för alla fina kommentarer de värmer!

Önskar Er en fortsatt härlig vecka!

Kram på Er!


2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Åh, jeg falt fullstendig for det øverste kortet ditt - det er helt mine farger =) Virkelig vakkert og stilfullt!!!

Heidi sa...

Så nydelige begge to!
Lekre farger og pynt:)
Ja det hender tiden ikke strekker til, men sånn er det bare.
Ha en fin dag, klem:)