Bloggintresserade

söndag 20 mars 2011

Du förtrollar mig...

Hej!
...kan jag säga om denna fina trollpojk :-)
Detta är ett DT-kort jag visade för ett tag
sedan i ScrapLyckans blogg. 


Stämpel från ScrapLyckan och textstämpel,
mönsterpapper från Prima, varje blomma är
gjord av två rundlar som jag klippt till spiraler
och sedan virat ihop.


Bladen är utstansade från Ek punch, wellpapp, tag
och charm även det från ScrapLyckan.


Insidan även den lite dekorerad


Kantstans MS och kanterna stämplade med textstämpel
oxå den från SL.

Detta blir ett kort inlägg, hoppas ni har fått njuta av
helgen. Jag har varit på mässa och köpt mycket fint,
som jag hoppas få visa Er längre fram här i bloggen.
Med andra ord har jag  haft en riktigt
rolig helg med likasinnade ;-)

Må så gott!
Kram på Er!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Kul att träffa dig i lördags! Fint kort du gjort! Kram

pojjo sa...

oj så gulligt kort, helt i min smak :D

Karin sa...

vilket fint kort! Blommorna är jättefina! =)
Hoppas det var bra på mässan!
kram kram!

Heidi sa...

Så herlig kort!
Søt den trollgutten:)
Lekkert pyntet.
Ha en strålende dag, klem:)

Pia sa...

super cool kort med lækkert motiv og farver
knus pia

Pysselbus sa...

Åhh, vad läckert! Sån gullig liten trollkille och fantastiskt fint dekorerat!

Ha en fin dag!


Kram
Linda

Highland Monkey's sa...

Very cute.