Bloggintresserade

torsdag 1 september 2011

Söta Edwin

Hej!
Kommer precis hem från stick café hos
Madam Kruz, håller på med en sjal och
köpte garn till ett par pulsvärmare, de får bli
lagom stora projekt när det kommer till stickning.
Men kan ändå inte låta bli för det är så roligt,
att träffa tjejerna och så njuter jag av allt
vackert som skapas.....

Över till dagens kort, ja två blir det med Edwin
från Magnolia, tänkt som pojk kort, därför lite
renare och enklare....


Edwin maskad på en bänk från Magnolia,
Grattis stämpeln är köpt på Arkivet.
Mörk blå CS och MP Maja Design.


Visst är han söt där han hänger ;-)
Den fina spetsen kommer från min mormor
och pyntbären från Magnoliabutiken.
Grattis stämpel från Slöjd Detaljer.
MP och CS se ovan.

Allt för mig denna kväll, ta hand om Er
så hörs vi snart igen!

Kram på Er! / Ann-Charlotte


14 kommentarer:

Susanne sa...

Heeeej!
Så söööööööööta kort båda två... snyggt färgmatchat är det också!!!
Kramizar

Anneli Mellstrand sa...

Hej

Vad mysigt att gå på stickcafe´vi har det här också en del kvällar,då är det hos Maria på Droppen , Kalmar ...........skall nog testa det också ......

Båda korten var jättesöta , lagom med grejer på dom .........

Pysselkramar från Kalmar
//annnnnneli

Anonym sa...

Hej, ohh va sköna kort i vackra färger :)
Gillar ditt val i papper också, alldeles tjusigt :)
Tackar för dom fina orden du gir mig :)
Önskar dig en fin fredag :)
Kram Lill

Unknown sa...

Fantastiskt fina kort båda två,
Söta stämplar.
Kram Elin

Johanna sa...

Vilka supefina kort!!!!

Ha en bra helg!!

Heidi sa...

Herlige kort! Edwin er en søt fyr:)
Så moro med strikke kafe, gøy å treffe andre med samme interesse. Det går lenge mellom hver gang jeg strikker, men heklenålen bruker jeg ofte.
Ha en riktig god helg, klem:)

Carina sa...

Fina kort.
Hoppas att du får en härlig helg.
Kramisar

Susy sa...

Vilka superfina kort!

KRAM SUSY

Lene sa...

Jättesnygga kort båda två och visst är Edvin fin, på båda stämplar tycker jag!
Vilken vacker spets!
Ha en trevlig helg!
Kram lene

Ziro sa...

Jättesnygga kort!

Marita Johansson sa...

Sååå fina kort

Tesa sa...

Jättefina kort. Kul med såna här träffar. Hoppas vi får se resultatet av stickningen:)
Tack för ditt besök hos mig.
Ha en skön helg!
Kram Tesa

Pysselfröken sa...

Hej!
Kan du sticka också, nu blev jag avis. Det kan inte jag...möjligtvis en halsduk. Skulle önska att det fanns ett scrapcafé här. Det hade varit toppen. Korten är jättefina. Jag gör alldeles för lite kort med Edwin, måste rycka upp mig ur Tildaträsket. Ha en trevlig söndag.
Kram

MirreP sa...

Vilka söta pojkkort, gillar färgkombinationen rött och blått! Kul att det passar så bra med spets även på killkort.
Ha en bra söndag!

Kram Mirre