Bloggintresserade

måndag 9 januari 2012

Nytt År...

...och Nya Äventyr!

Vill önska Er alla en riktig god forsättning
på det nya året 2012!

Har verkligen tagit ledigt från kortmakeriet
och bloggen sedan julafton, därför var det extra
roligt att sitta vid pysselbordet i helgen, var lite
trögt i början, men bara efter första alstret
 kom idéerna sprutande...

Börjar visa ett kärlekskort,
till det lyckliga paret...


i pastellfärger, guuuud så härligt med rosa och ljusblått:-).
Pappret från Prima Pixie Glen 6x6 liksom
stor ros och rosblad.
Stämpel från Phunny face tyvärr vet jag inte
var textstämpeln kommer i från.
Metallhörnet - Py Hobby
Hjärtcharms - Kort o Godt
Spets och ljus blått organsa band.

insidan

Stämpel hjärtan - Magnolia
ros - Inkido

Detta kort får bli mitt första här i bloggen
  på det nya året.
Ni får ha lite tålamod så här i början om mitt besök hos
Er dröjer, har många att hälsa på... men glömt Er
har jag ej, Ni finns  mina tankar!
Vi ses snart!
Många Kramar / Ann-Charlotte


10 kommentarer:

Susy sa...

Hej Ann-Charlotte!
Dig har jag saknat här!
GOD FORTSÄTTNING!
Jätte vacker kort!

KRAM SUSY

Lindha sa...

God fortsättning till dig också! Och välkommen tillbaka till bloggvärlden!!

Vilket härligt kort! Min pyssellust har också börjat återvända så smått...

Kram Lindha

Nina sa...

Vackert, såå fina papper du har andvänt. Ha en bra dag. Kram Nina

Anneli Mellstrand sa...

Har också saknat dig ..........
God fortsättning

Härligt kort

Kram
//anneli

Mim... sa...

Välkommen tillbaka, det är inte fel att ta igen sig ibland.
Snyggt kort fick du till.
Ha det gott...

Gitte sa...

Rigtig sødt kort.

Carina sa...

Roligt att se dig igen. Ett jättefint kort. ha det bra kram

Lene sa...

God fortsättning till dig också!
Så vackert kort!! Visst är det skönt att använda ljusa färger nu!
Önskar dig en skön vecka!
Många kramar från Lene

Heidi sa...

Så koselig at du er tilbake!
Godt Nytt År til deg også:)
Et aldeles nydelig kort du har laget.
Ha en fin kveld, klem:)

Pia sa...

Godt nytår til dig også. Så smukt kort du har lavet flot motiv og nydelige hjørner sååååå lækkert kort
knus Pia