Bloggintresserade

lördag 17 november 2012

Bildmålarna

Nu är jag äntligen igång med julkorten :-)
I dag visar jag två blåa kort...


MP - Maja Design 6x6
Använt många olika dies 
Spellbinders, Magnolia och Cherry Lynn
Snöflinge punch M. Stewart


Här har jag använt min nya Cherry Lynn stora dies
till formen på kortet och även ny dies från Spellbinders-
Scalloped Labels One.
Magnolia fina julrosdies och McGill-Pine (gren)

Jag färglägger med distresser Ink och distress marker
på 300g akvarell papper, fungerar super bra...
Använder även mycket glitter lim Star Dust ochCrystal,
lite blingstenar tycker jag är fint till snöflingorna.

Skönt att äntligen få komma igång med julverkstan',
min bostad har varit lite upp och ner pga omläggn. av
värmesystemet, så nu får jag äntligen arbetsro i mitt pyssel-
rum och slippa sitta lite överallt, det blir ett farligt springande..

Har annars varit en dålig bloggare i höst, tiden har
inte räckt till, så jag är så himmla glad 
att Ni inte glömt av mig 
och för alla fina kommentarer!!!

Önskar Er en härlig helg!
Kramar! / Ann-Charlotte

11 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig flot julekort.

O´Kelly sa...

Så fina kort du gjort.

Ha en trevlig helg!

Anneli Mellstrand sa...

Underbara kort...
Kram

//anneli

Iffa ...... sa...

Så snygga julkort du gjort nu när hemmet är iordning igen =)
Blått och vitt = så snygg färgkombo till julkort!!!
så många snygga dies du har, lyktstolpen är verkligen så snygg och ha-begär på =)
Du färglägger väldigt fint, synd bara att mina distresspennor eller dynor inte gör det lika snyggt i mitt hem,haha!
Ha en fin lördagkväll!

Marita Johansson sa...

Åhhh vilka Heeelt fantastiskt fina julkort

Kraaaaaam

Susy sa...

Så vackra kort och blått passar så himla bra på julkort!

KRAM SUSY

Eva sa...

Ljuvligt fint med blå julkort! Så vackra du har fått till dem!
kram

Eva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eva sa...

Hej och hå...vet inte vad som hände i cybern. Det blev två likadana kommentarer så jag försökte ta bort ett:)
Ha det gott
och ursäkta trasslet:)

Jasmine sa...

Du är väldigt duktig på att göra julkort. Det skall bli spännande att se de kommande korten. :)
Kram

Gunn`s Kort sa...

WOW, disse var utrolig lekre!
Klem fra Gunn