Bloggintresserade

måndag 4 februari 2013

Baby...

...kort med Bilmålarnas nya stämplar, de nedre korten
 med Magnolia bebisar.


Älskar dessa söta stämplar har även babypojken som
kör tåg men det kortet är inte riktigt färdigt.


Så älskad från första stund


Ett ljusrosa kort minst när det blir babykorts-
tillverkning hos mig :-)


Denna fina hörndies har jag försökt få tag på, har 
bjudit på tradera men den går till fantasi summor,
så den är eftertraktad hii hii tur att jag har gullig
scrappkompis som lånar ut när vi träffas.
Även den fina Cherry Lynn diesen har jag
lånat av samma kompis.

Jag har börjat höra av mig runt om, ha tålamod
det är många som jag önskar hälsa på och titta
runt hos ;-) vi hörs snart!

Kram på Er! / Ann-Charlotte

11 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempefine babykort, Ann-Charlotte!!
Bare forelsket i de søte motivene fra bildmålarna:-)

Ha en fin vinterdag! KLem Laila.

Heidi sa...

Nydelige kort alle sammen!
Flott pyntet med lekre detaljer:)
Det går i perioder med denne bloggingen, og det er vel helt normalt. Koselig å høre fra deg igjen!
Ha en fin uke du også, klem:)

Gitte sa...

Super fine kort du har lavet.

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Så underbara stämplar och korten blev jättefina..

Susanne sa...

Hej Vännen
Du är så duktig på att skapa barnkort... alla dessa är underbart ljuvliga och så fina dies du använt... Gillar dekorationer, papper och så klart dig och alla dina skapelser :) Ha en fin vecka! Kramizar Susanne

Susy sa...

Så mycket vackert det fanns här idag att vila ögonen på!

KRAM SUSY

Ulla sa...

Så många fina kort du har gjort och många fina detaljer på dem har också den texten tycker den är så fin använder den på dopkort också.
Kram Ulla

Louise sa...

Hej vännen. Så många fina kort du har gjort. Du är så duktig.
Men det översta kortet gillade jag bäst.

Till mig behöver du inte be om ursäkt för att du inte kommentera.
Man ska göra det när man känner för det och ha tid. Det får INTE bli ett måste för det är inte roligt då.
Har själv varit jätte dålig på att kommentera men känner att det tar lite för mycket tid. Inget illa ment till någon av mina blogg vänner. Rätt som det är kommer det en komentar.

Många Kramar Louise

Katarina sa...

Jättefina kort. Trevlig helg. Kram Katarina

Ulla sa...

Hej !
Tack för att du vill vara med och fira min 1-årsdag. Önskar dig lycka till.
Kram Ulla

Majsan sa...

ÅHH det var massor med ljuvliga babykort att vila ögonen på ;)
Såå fint färglagda och jisses såå vacker layout på alla korten.
Ska bli kul att se kortet med tåget från bildmålarna för den har jag ju så svårt att veta hur jag ska färglägga ;)

BAMSEKRAM MAJSAN