Bloggintresserade

onsdag 13 mars 2013

Flyttkort och Kalender forts.

Hej alla vänner!  Såg att Scraplagret skall ha påskcrop 
mellan 27 mars - 1 april. 
Var väldigt roligt förra året, skall försöka vara med i år igen.
Kanske köpa mig ett av kiten till kortutmaningen. :-)
Gå in HÄR om du vill veta mer.

I dag tänkte jag visa två flyttkort.
Med "Grattis till nya hemmet" -
stämpel PhunnyFace


Stugan är en Magnolia stämpel och pappret från Bildmålarna,
den vackra doily diesen bakom använder jag ofta från
Cherry Lynn - DL101 English Tea Party.


Clearstamp från Stampavie - Home sweet home,
papper från Prima 6x6.
Staket stans Martha Stewart

Insidan

************

Nu över till Mars och April i min kalender.


Mars i syrenlila och olivegrönt.


April i turkost, rosa och ljusgult.
Klickar ni på bilderna ser Ni lite bättre :-)

Nu skall jag krypa ner under filten igen, är inne
på min fjärde vecka med förkylning och hosta.
Trodde jag höll på att bli bättre men ack nej...
Vet att det är lika för många...
Nu får man istället se framemot våren och vackert väder,
då skall säkert virusen gå ur kroppen.

Önskar Er en härlig vecka!
Kramar! / Ann-Charlotte

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Herlige motiv på begge kortene dine....kjempefine!!! Bildmålarna sine ark helt nyydelige!!
Og kalender sidene sååå fine!! Lekkert gjennomført alt sammen:-)

Ha en fin vinterdag! KLem Laila.

Marita Johansson sa...

Sååå mycket fint

Jäklans att förkylningen inte ger sej
Hoppas att du snart är frisk igen


Kraaaaaam

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så fina flyttkort! Och din kalender va ju så läcker. Det är mycke kalender och liknande projekt inom scrap nu ;-)
Visst är det kul att träffa alla likasinnade på mässorna? Vi gick säkert om varandra, tyvärr är så dålig på att känna igen folk fr bilder till verkligheten. Kram

Sewe sa...

Super fina kort

/Sewe

Ulla sa...

Jättefina kort härliga stugstämpel. Häftig kalnder.
Kram Ulla

Anneli sa...

Så många fina kort..
Gillar hur du har knutit rosetten på ett av korten sedan satt tre blommor. mycket snyggt. Kraaam Anneli

Katarina sa...

Vilka fina kort du gjort. Kalendern är underbar. Kramar Katarina

Susanne sa...

Detta första huset flyttar jag in i bums :) Jättefina kort och underbara motiv... Din kalender är ju imponerande, vilket arbete du lagt ner, men så blir det fint också. Önskar dig en fin vecka! Kramizar Susanne