Bloggintresserade

lördag 21 juni 2014

Studenten

Hej på Er!
Länge sedan jag uppdaterade min sida!
Sommaren kom så fort i år, han inte riktigt med
trädgård, arbete, träning och kära hobbyn!
Ni känner säkert igen Er.

Kom igång lite när det blev student tider här
i Kungälv.
Här kommer tre kort som blev gjorda...


Stämpel Scraplyckan och min nya vimpel dies från
La-La Land Crafts.
Maja design mönsterpapper.

Insidan blir lite mer arbetad när det är beställning...




Många olika stämplar från bl a 
Inkido, Vilda stamps, Stempelglede,
GCS ArtStamps och några fler :-)

Det blev dessa kort oxå...



Flick- och pojk student från Phunny Face, den runda
student stämpeln är köpt hos Arkivet.

Nu skall jag börja packa inför heldag 
den 28 Juni på Orust!

Njut av sommaren!
jag är snart tillbaka igen!

Goa Kramar!

5 kommentarer:

Paula sa...

Vilka otroligt fina kort du har på senaste tiden!
Studentstämplarna är supercoola och du har fått ihop färgerna så bra :)
Önskar dig en riktigt bra midsomar :)
Kram Paula

Ulla sa...

Så fina studentkort och fina texter gillar dem mycket. Så snyggt dekorerade med.
Kram Ulla

onkis sa...

Vilka fina studentkort, gillar dom härliga svenska studentfärgerna du har använt.
Glada studenterna ska ha blivit när dom fick dina fina kort.
Kram!

Heidi sa...

Nydelige kort!
Ha en fin sommer:)
Klem, Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Kjempefine studentkort!! Så fin vimpel dies og herlige stempler!
Ha en fin scrappehelg og god sommer:-)

KLem Laila.