Bloggintresserade

lördag 9 april 2011

Att lära sig åldras är lätt ...

Hej!
...man har inte så mycket att välja på längre.
Smart och tänkvärt.
Härliga damer från Vilda Stamps och text.


Ytterligare ett inköp från Göteborgs mässan, kunde bara inte
motstå  dessa härliga damer.
Mönsterpapper från Graphic45, blommor från Prima,
3 olika sorters spetsar och pärlfloss. Damerna färglagda med
Distresser samma som Sticklesen, färgerna
 peeled paint och vintage photo.



Ett stafflikort som jag inte lyckats fota så bra (-:
men några  bilder till kan jag bjuda på...



Såg att mitt kort passade till  Utmaningen hos

Vill passa på att önska mina nya följare välkomna,
 jätte roligt att ni har hittat hit till mitt lilla krypin!

 Tack alla söta för att Ni tar Er tid och lämnar så
fina ord efter Er!
Önskar Er alla en härlig helg!

Kram på Er! / Ann-Charlotte

3 kommentarer:

WencheP sa...

Så flott det ble! Herlige farger og lekkert motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Heidi sa...

Et herlig kort!
Nydelige farger du har brukt her:) Stilig motiv og tekst. Flott design.
Ha en fin søndag, klem:)

Marianne sa...

Dette var et kjempefint kort, lekre farger og herlig motiv!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne