Bloggintresserade

måndag 25 april 2011

Blog award

Hej!
Har fått två fina awarder för ett tag sedan
som jag blev så superlycklig över och sedan missar
att lägga in här. I bland är jag lite glömsk och har
inget att skylla på tyvärr ;-)

Denna jätte fina award från Linda / Pysselbus jag
beundrar hennes aldrig sinande fina alster och härliga
inspiration. Tack söta Linda!

Och den andra från gulliga Lisa / Scrap & Pyssel
en ung jätte duktig tjej som alltid har så fina alster
och söta kommentarer som hon lämnar efter sig!
Tack gulliga Lisa!


Båda dessa awarder är till scrappare som har
mindre än 100 följare eller 3000 ... precis som
Linda skrev blir det ibland oklart  när dessa awarder
vandrar runt hii hii .     Jag har ett par stycken
tjejer jag vill ge lite ytterligar uppmärksamhet.
Eftersom jag nyligen delade ut det gyllene äpplet.


Blir det denna fina award jag delar ut...


... till ett par tjejer som jag alltid
 tittar in till varje dag för Eran härliga inspiration
och underbara alster. Här har jag inte tittat på antalet
följare utan gått på Erat stora hjärta att dela med Er.

Essmo -  Essmo Scrappar

Må så gôtt!

Kramar!

1 kommentar:

Eva J sa...

Men tusen tack för dina fina ord och så glad jag blir att jag kan inspirera dig. Själv hittar jag alltid underbara alster att kika på och inspireras av här inne hos dig. Tusen tack och vi ses snart igen.......
krammmm