Bloggintresserade

torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!

Hejsan!
I dag fanns det godis i ett stort påskägg på jobbet,
och jag blir som ett bi som dras till honung ;-))
Tänk att det är så gott med godis!
Har lovat mig själv att tänka på Strand 2011 efter Påsk...

I dag vill jag visa Er mitt kort till Aprils månads
du har t o m den 30 april på dig, så häng på!
Mitt kort fick gå i gult och turkost.



Bilden har jag hämtat från The Graphics fairy, hon har
underbara bilder man kan hämta hem gratis.
Mönsterpapper från Maja Design.
Blommor Prima. Textstämpel Inkido
Turkost sidenband, vit spets, fjäder och tunna turkosa blad.

Med detta kort vill jag önska Er alla en riktigt
GLAD PÅSK!
vi ses på Blåkulla ;-D

Kram på Er!

4 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott påske kort! Herlig med turkis, gult og hvitt!!
Fortsatt god påske! Klem Laila.

Karin sa...

Såå fint kort! Härliga färger! Har kommit på att jag gillar gult =)
Japp, vi ses på Blåkulla! Glad Påsk!
kram kram!

Heidi sa...

Så herlig påske kort!
Lekre farger:) Nydelig motiv og pynt.
He he, ja det blir litt ekstra godis i disse tider. Så får man heller være bekymret for det etter påske:)
Klem:)

Carina sa...

Detta var nog ett av de vackraste Påskkort jag sett.Helt underbart.

Ha,det fortsatt gott!