Bloggintresserade

söndag 28 augusti 2011

Kenny K och Tidningsutlottning

Hejsan!
Var på mässan i går i Uddevalla, det blev lite
handlat som ni ser....


Bl a en mask i form av tegelvägg från Prima och
denna var jag tvungen att testa omedelbums...

Det blev ett lite tuffare tjej kort med
Kenny K - Luscious Linda


Katten o Grattis stämpel - Vilda Stamps
Du Äger - Inkido
CS - mörk brun
MP - Bo Bunny 6x6
Mask Hjul - Tim Holtz
Brunt Zick Zack band, brun tyll med guldtråd
och Strass spänne.
Halvpärlor i guld och en knapp. 

Detta kort var gör roligt att göra och det bara
flöt på, i stället för blommor blev
det lilla extra, strass spännet och tyllen :-)

Det var varmt på mässan och huvudet var
inte riktigt med så jag råkade köpa
en tidning, som jag redan hade hemma,
så tokigt kan det bli :-0


Därför tänker jag lotta ut denna till mina
gulliga besökare här i bloggen!

Det du behöver göra är att lämna
en kommentar att du önskar vara med
i utlottningen efter inlägget, så har
du chansen att vinna senaste nummret
av Ett Trykk.
Dragning söndag den 4 september.
Lycka till!

Ta hand om Er så hörs vi snart igen!

Kram på Er! / Ann-Charlotte



27 kommentarer:

Lindha sa...

Vad kul att gå på mässa! Och att få köpa med lite godis hem!!

Kortet blev jättesnyggt!

Är gärna med i utlottningen av tidningen, sicken osis att du köpte en dublett!

Kram Lindha

Cattiegirl sa...

Wow! kortet blev superläckert! Vips så åkte tegelväggsmask upp på önskelistan! ;-)))...Ett trykk har jag aldrig testat, så det vore jättekul om man skulle vinna din dublett! :-))))
Kram
Cattie

Carina sa...

Så snyggt kortet blev, läcker tegelvägg. Har aldrig läst Ett trykk, så jag är gärna med i utlottningen.
Kramis

MirreP sa...

Såå häftigt kort! Coolt med tegelväggen, gillar katten som ligger o sover...

Vill jättegärna vara med i utlottningen av ett tryck!

Ha en bra kväll!

Kram Mirre

Susy sa...

Vilka underbara saker du hittade på mässan!

Urcoolt kort du har gjort!

Vill gärna vara med i utlottningen av tidningen Ett Tryck!!!

KRAMIS SUSY

Gitte sa...

Lækre ting du har købt. Rigtig flot kort.
Jeg vil gerne være med på utlotningen af bladet Ett Trykk.

Marita sa...

Masse flott du har kjøpt deg☺. Et kjempeflott kort♥. Liker bakgrunnen (veggen) veldig godt. Et flott motiv som er perfekt fargelagt♥.

Klem Marita♫♫

Johanna sa...

Vilket snyggt kort, blev superläckert med tegelstens masken. Sedan vill jag ju självklart också vara med och tävla om Ett Trykk.

Ha en bra kväll!!!

Sandra sa...

Jättehärligt kort! Gillar verkligen
"tegelväggen" !!!

Ha det gott!

TessiBessi sa...

Vill jäätte gärna vara med och tävla om tidningen =)

Mvh//

Anneli Mellstrand sa...

Häftigt kort , tegelväggen blev super.......
Vill gärn avara med i utlottningen .....

Kram

//anneli

Louise sa...

Så mycket fint du har handlat.
Alltid lika kul med massor med scrapbutiker på ett ställe.
Kortet blev jätte fint och Kenny K stämplarna är helt underbara.
Vill jätte gärna vara med i din utlottning av tidningen.
Många Kramar Louise

Marie sa...

Häftigt kort. Roligt att se kort utan blommor, tycker det är svårt att utelämna blommorna.
Ditt kort blev jättesnyggt!
Förresten är jag gärna med i din utlottning!
Kram!

Lene sa...

men så snyggt det blev med muren, härligt kort!
Va kul att gå på mässa, alltid roligt att hålla det i handenman köper!
Jaaaa jag vill gärna vara med i uttlottningen av tidningen, har aldrig fått någon sån tidning!
Ha en bra dag!
Kram lene

Unknown sa...

Va roligt att gå på mässa, kunnde tyvärr inte gå denna gången, mycket roligt har du köpt med.
Jätte fint kort, kul med tegelväggen.

Vill gärna vara med på din utlottning.
Kram Elin

Sylvia sa...

Kjempetøfft kort:-)) Det stemplet var jo genialt!!

Sylvia.

Heidi sa...

Så stilig dette kortet ble!
Tøft med murveggen:)
Snerten frøken også.
Og mye fint du handlet på messen:) Ja man skal unne seg litt da.
Her er det messe for min del i september og jeg har en laaang handleliste:)
Ha en fin dag, klem:)

Anneli sa...

Såå mycket roligt du har handlat,kul få åka iväg på mässa. Få klamma se på allt.

Kortet gillade jag massor som du har gjort. Stämplen är så söt du färglagt det så snyggt!

Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning av tidningen Ett Tryck, har inte köpt det sista nummret. Det är den bästa scraptidningen!

Kraaaaaaaaam Anneli

Unknown sa...

Å vilket snyggt kort!
Härligt upplägg och fint färglagt. :)

Så mycket kul du hittade på mässan, den där prima masken var ju riktigt najs.

Kram Nilla

Karin sa...

Hello!
Åh va skoj å gå på mässa! Så mycket fint du har shoppat! Kortet blev ju riktigt läckert med tegelväggen-snyggt!
Hoppas du kommer å hälsar på mig i butiken, Stenungsund är ju inte så långt bort ;)
Förresten, kommer du med på rekordträffen?
å ja just det jag vill gärna ha chans på att vinna tidningen =)
Kram på dig!

Annelie sa...

Åh vad mycket läckert du hittade på mässan!
Kortet blev kanonsnyggt!
Ha det gott!
Kram Annelie

Anonym sa...

ooh ja! jag vill vara med. gillar verkligen tidningen, har köpt en o tyckte den var fantastisk. och så är det ju även min födelsedag den 4 september, så kanske, kanske har man lite tur,hi, hi.
gillar ditt häftiga kort också, så coolt med tegelväggen.
kram!

Susanne sa...

Va tråkigt det kan bli när man köper ngt som man redan har... vilken tur för oss som får chansen att vinna tidningen istället:) Har alltid velat ägt en Tryck!!!
Så mycket fina saker du köpt och vad läckert det blev på kortet med muren och katten!!!
Ha det så gott!!!
Kramizar Susanne

Maja sa...

Wow vad häftigt tegelväggs masken var! En ny sak jag vill ha :)
Vore kul försöka vinna Tryck, den tidningen har jag inte stött på förut.
Kram Maja

Pia sa...

så fine ting du har købt og wooow så lækkert kort, cool og flot farvelagt motiv , flote kort i de brunlige farver
knus pia

Tesa sa...

Massa härliga alster har du lyckats lägga upp här sen sist:) Jag är gärna med i utlottningen.
Tack för ditt besök!
Ha en skön helg.
Kram Tesa

christine sa...

Hej! Kul med mässa, men jag hörde att det var väldigt varmt där inne!? Spännande saker du har köpt. tegelvägggen var ju kanon läcker. Just nu ser jag fram emot rekordträffen. kommer du? Jag skulle jätte gärna vilja vinna tidningen. jag köpte nämligen oxå fel sist:=(( Må så gott. Kram tyrasmatte.