Bloggintresserade

onsdag 17 augusti 2011

Prima Ballerina och Award

Hej!
Som en lycklig dansande balettdansös
känner jag mig i dag, har precis kommit
igång från semestern (lite trög i starten) ;-)
och så dimper det ner den ena fina utmärkelser
efter den andra, jag blir så himmla gla'!!!
Kortet som jag gjorde i sommras med
Vilda stamps underbara baletttjej, tycker
 jag passar perfekt till min sinnestämning.


Mönsterpappret vet jag ej tillverkare på,
jag hade bara denna lilla bit kvar.
Har låtit ett lite kraftiga rosa pärlband vara
det lilla extra på kortet, annars enkelt och rent.
Material
Rosa satineband, spets, fjärilscharm, blommor
och blad utstansade med Nellie Snellen
(som stansar och präglar)
Hon får vara i riktigt strålkastar ljus ;-)

Award
Jag hade precis satt mig för att gå igenom
min blogglista och så hittar jag mitt namn
inne hos Susy till denna fina Award.
Tusen Tack vännen!
Gå in till Susy och hälsa på och
se på allt fint hon gör här.


 THE RULES FOR THE AWARD

When you receive your award, you can take a copy and save the above picture
and place it in your side bar to show off your award, you can place a post up
announcing your award and then thank the person who nominated you in your post.
In a weeks time you then nominate 7 bloggers to give the Irresistibly Sweet Blog Award to.

Mina 7 nominerade utan rangordning

Stephi - Stephis kort
Linda - Pysselbus
Sylvia - Sylvia's kort og snurrepiper
Lene - Lenes kortblogg
Heidi - Papirdama
Lisa - Lisas Scrap och Pyssel
Eva - Eviebee's blog

Ta hand om Er så hörs vi snart igen!
Kram på Er! / Ann-Charlotte

11 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Grattis , förstår att du känner dig som ballerinan det skulle jag också ha gjort .......

krammmmm

//anneli

Unknown sa...

Vilket fint kort !!
Grattis till awarden
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Jättefint kort.
Grattis till din award
Kramisar

Annelie sa...

Vilket fint kort!
Grattiskram!!
Annelie

Lene sa...

hej Vännen!
Grattis till den fina award och tack snälla att du ger den till mig! Jag blev jätteglad! lägger ut den under "Mina awarder"
Underbart kort och så söt ballerina. Kul att kunde visa sina känslor med ett kort!
Ha en bra dag!!
Kram Lene

Susanne sa...

Jättesöt ballerina....förstår att du känner dig så!!! Vill TACKA för det underbara KAOS kortet som låg i min brevlåda idag....Det är mycket finare i verkligheten :) TACK TACK och GRATTIS till dina awarder, du förtjänar dem alla!!! Kramizar

Susy sa...

Jätte sött kort med ballerinan på!
Roligt att du blev glad för awarden, den är du verkligen värd!!!!

KRAMIS SUSY

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Gillade verkligen ditt kort så himla gulligt med ballerinan på:) Du är jo en riktig fena på att få det till:)

STORT GRATTIS till din jättefina Award du är verkligen värd den:) Grattis till alla er andra som också har fått Awarden av Ann-Charlotte:)

Önskar dig en toppen fredag och helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad du är gullig Ann-Charlotte vännen:)
TUSEN TACK själv för dina ord hos mig som glädjer och värmer väldigt mycket:)
Å du vad man ger får man skörda tillbaka så ta åt dig min vän:)
Jag är mycket tacksam och glad för alla underbara stunder, minnen, upplevelser och bilder jag fick när jag hade besök från sonen och hans familj:)

Jag skulle önska att jag var lika duktig att ta till vara vardagen och leva mera i nuet och ta till vara på "här och nu" som jag gjorde när dom var här:)
Jag får väl försöka att bättra mig skam den som ger sig och inte testar på eller hur:)

Nya uterummet älskar vi och vi har ätet middag där varenda dag sedan det blev klart:) Sen gillar jag att det blir mörkare för då blir det så himla mysigt och snyggt när man tänder upp alla lyktor:)

KRAMIS KRAMIS till dig vännen och ha en underbar helg igen från lilla Inger vännen:)

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Gratulerer med awarden og tusen takk for at du gir til meg:) Det setter jeg stor pris på vet du.
Nå tar jeg resten av ferien min og håper på at jeg får litt bedre tid. Har litt maling igjen på huset og litt diverse småtterier som må gjøres. Men det blir så fint!
Klem:)

Eva J sa...

Tusen tack för awarden, jag har varit så dålig på internet den sista tiden och nu när jag var inne så hittade jag det här hos dig och blev jätteglad. Kortet är så himla sött, gullig stämpel, lite annorlunda har inte sett den förut.
Tack ännu en gång och ha det riktigt härligt i veckan.
Kram Eva