Bloggintresserade

fredag 26 augusti 2011

Musen Henry

Hej!
Redan fredag, vet inte riktigt var denna vecka
tagit vägen...
Härligt med ett par dagar ledigt och lite tid för
pyssel. Tänkte även besöka Uddevalla mässan i morgon
och titta på lite höstnyheter kanske köpa något
nytt men skall försöka att inte sväva ut ;-) ni vet
hur det känns när köptarmen vibrerar...

Nu skall Ni få beskåda ett Grattis kort jag
gjorde förra helgen.


Musen Henry från WoJ är lite av en favorit hos mig.
MP från Maja Design oxå favorit
Insidan enkel med små muffins, stämpel Tilda från Panduro


Kan aldrig nog tacka för alla goa kommentarer
och vänliga hälsningar, alltid lika värmande!

Njut av helgen och kanske ses vi i Uddevalla!

Kram på Er! / Ann-Charlotte



12 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Vad avis jag blir på dig , mässa Uddevalla vad roligt men håll i plånboken.....
Kortet är så bra gjort , färgerna gillar jag jättemycket ....

Ha nu en skön pyssel helg
Kram
//anneli

Susy sa...

Vilket underbart sött kort och WoJ Henry är så himla gullig!

Jag blir också avis på att du ska på mässan !!
Shoppa för mig med!

Ha en underbar helg!

KRAM SUSY

Carina sa...

Underbart kort, härliga färger.
Trevlig Helg!
Kramisar

Marita Johansson sa...

Snyggt kort.
Kan ju inte handla förän jag har gjort 23 alster till.

Annelie sa...

Härligt kort i fina färger!
Trevlig helg, ha det så kul på mässan!
Kram Annelie

Katja/MezzaNotte sa...

oJ, vad massa fina alster du gjort sedan jag kiade sist!! Kortet e ju bara för härligt!

Ah, det verkar som man bor på felsida för det verkar vara mer mässor och pyssel på västkusten.

Svamp, verkar ni ha oxå......hm, man får väl ha korgen i bakluckan och ta sig en nypa luft nånstans ;)efter all bilkörning.

Ha rolig shopping och en fin helg! Kram

Mim... sa...

Så snyggt kort! Hade gärna åkt till Uddevalla men hinner inte det är för mycke jobb just nu.
Ha det gott och det finns så mycke nytt kul nu så det kan bli dyrt att gå på mässa.....

Maja sa...

Fint kort! Härliga färger! Jo vet hur det är då man är på "shopping" :) Jag bara väntar på min höst semester vecka... då ska vi till Seinäjoki till olika scrap butiker :)))

Eva sa...

Kortet är kanonfint, underbara färger...är lite svag för brunt.
Ha det trevligt på mässan.
Eva

Heidi sa...

Så herlig kort!
Henry er bare så søt:)
Lekre farger og pynt som alltid.
Håper du hadde det gøy på messen!
Ha en fin dag, klem:)

Unknown sa...

Underbar, så söt stämpel.
Kram Elin

Marie sa...

Va gulligt kort. Så fina färger och fint färglagt.