Bloggintresserade

fredag 13 maj 2011

Kort och vinst vid pysselträff

Hejsan!
Lovade visa något från pysselträffen på
Kongahällamässan. Gjorde ett inlägg igår
men som många erfarit har blogger haft stora
problem i flera dagar, så inlägget har inte sparats
utan försvunnit.
Här kommer i alla fall ett av alstren. :-)


Vi fick en bild med blommor i starka färger och
skulle inspireras av den.
Jag gjorde mitt eger mönsterark av akvarellpapper,
distresser och många olika stämplar från
Inkido, Prickiform och stempelglede.
Vit och mörkbrun cardstock.
Blommorna är utstansade med retropunchen och
swirlen från Magnolias doohickeys.
Den lilla gula fjärilen från ScrapLyckan.

Tänk vad lycklig jag blev när jag vann på mitt
anmälningsnummer till träffen.
Dessa bedårande nya Maja Design pappren
från hennes nya serie  "Life by the Sea"



Det blev en högvinst kan jag lova, helt underbara
att använda till sommarkorten. Jag ler fortfarande!

Tack för att Ni tar er tid och lämnar så fina ord efter
Er, de värmer mer än ord kan beskriva!

Önskar Er en härlig början på helgen!

Kram på Er!

10 kommentarer:

Heidi sa...

Ja vi får håpe at blogger fungerer ordentlig igjen nå. Det er vel sånn som kan skje.
Nydelig kort du har laget! Og så heldig du er som vant de leke mønster arkene:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Sandra sa...

Grattis till vinsten!! :)
Underbara blommor!!!

Ha en härlig fredag!

Carina sa...

Vi verkar inte vara ensamma som haft problem....kortet är jättefint. Förstår att du ler fortfarande, härlig vinst:)Kramar

Anonym sa...

Du var värdig vinnare :)
Susanne H

Pysselfröken sa...

Hej!
Tack för kommentaren i min blogg. Jättefint kort. Du har gjort ett vackert bakgrundspapper. Jag fick hjälp med textstämpeln i min blogg (Du lyser upp min värld)och nu vet jag att den kommer från Inkywings.
Vill också ha de fina pappren från Maja design!
Trevlig helg och kram

rockare sa...

Du var värd så fina papper

Marita Johansson sa...

Grattis till vinsten
Snyggt kort

Mim... sa...

Jättefint kort och men härliga blommor. Men hallå vad avis jag blev nu de pappren är ju bara så läckra men du GRATTIS till vinsten.
Ha en bra helg.......

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort med lekre retro blomster:-)
Gratulerer med vinsten!! Flotte til fine sommerkort..kos deg!! Ha en fin helg!
Klem Laila.

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till vinsten! :)
Vilken kanonvinst du fick, vad roligt att du redan har några av dom fina papperen som kommer snart.
Visst är dom underbara?! Vill haaa. :D
Så mycket fint jag hittar i din blogg :)
bl.a. kortet i detta inlägg, det är ju helt underbart vackert!! :) ♥I Love it!♥
Ha en jättetrevlig söndag.
Kramar från Lena