Bloggintresserade

tisdag 17 maj 2011

Presentpåse och Award

Hejsan!
Gjorde en presentpåse i turkost, enkelt att göra
och alltid uppskattat!
Papperspåse har jag klätt med papper från
My Mind's Eye. Jag tog fram symaskinen och
rynkade lite spets och sydde fast på ett sidenband.
De vita blommorna har distressats med Broken China
och sprayats med Glimmer mist, turkos tyll och
en vacker brad.
Kakserviett och dies från Nellie Snellen, pärlorna
är gjorda av paperpen Ljus turkos.
Stämpel Grattis från Reprint.
Locket har jag använt kantstans från Martha Stewart.
Baksidan
Stämpeln 'önskar' som vi fick i gåva på pysselträffen
från Vilda stamps.
Bild från sidan

Jag fick en award för ett par veckor sedan från Essmo,
en superduktig tjej, gå in till henne och titta på allt
fint hon skapar, Tack sötnos för awarden.


Har inte presenterat den här förrän nu, för jag behövde ha lite
tid på mig, att komma på ytterligare
8 nya saker om mig själv :-D
Med risk för upprepning...

1. Rör till nått kopiöst när jag pysslar, jag
har allt runt mig :-)
2. Romantiker
3. Mormor Karin är min största idol,
när jag blir stor vill jag bli som hon.
4. Röker inte!
5. Älskar att plantera blommor i mina
krukor på våren.
6. Tycker om hösten med svamp och
bärplockning.
7. Min gudson Sebastian blir snart 15 år.
8. Älskar att gå i myskläder.

Eftersom awarden har cirklat runt lite och
det är  sååå svårt att ge till alla man skulle vilja
ge en uppskattning.
Får de som känner att de är villiga att dela med sig
8 saker om sig själva.
Ja då är du välkommen att få den från mig!

Tack raringar för att ni tar Er tid och lämna
så fina ord efter Er, jag blir superglad varje gång!

Kram på Er!

7 kommentarer:

Emelie sa...

vilken fantastiskt fin påse <3

Uttan sa...

Så vackert....vilken fin påse.
Vad glad jag blev när Du sytt så fint med spetsen. Jag syr mycket och som ny " så har jag haft lite funderingar och sy lite bokstäver i korsstygn på min broderimaskin och använda på kort. Vad tror Du om det?

Så trevligt att läsa lite om Dej.

Kram!

Carina sa...

Denna påse är så fin.Trevligt att ge bort och en absolut nöjd mottagare.

Kram!

Louise sa...

Så fin pressnt påse du har gjort.
Jätte härliga vår färger.
Kram Louise

Sandra sa...

Jättevacker påse! :)
Kul att kunna ge bort något så fint!

Ha en härlig kväll!

Carina sa...

Fin liten påse:) Ha en bra dag
Kramar

Mari sa...

Snyggt gjort får ide till egen till student present... kram