Bloggintresserade

tisdag 3 maj 2011

Laugh and Live More!

Hejsan!
Oj vad roligt att redan så många har hittat hit
till mig! Välkomna skall ni vara :-))
Tänkte visa ett kort jag gjort helt i turkost och vitt.
Visst är texten på stämpeln en bra slogan!


När jag tog kortet vad det underbart soligt på min altan,
inte som i dag, snö på morgonen, regn mitt på dagen och
nu skiner solen men det blåser iskallt. Jag antar våren
har fått lite motstånd :-) nog om vädret!

Materialet som jag använt
Turkos cardstock, M papper från My Mind's Eye o Inkido
Den härliga stämpeln från Paperbag Studios, stämplad med
distress dyna - broken china
Det fina turkosa spetsbandet är köpt hos Magnolia i Borås.

Många blommor från Prima, här har jag använt silver
pärlhatt och vacker pärlknapp från ScrapLyckan och
fjärilen kommer från Kort & Godt och förstås halvpärlor
och den turkosa texten är gjord med Glitz bokstäver.

Jag tänkte skicka in detta kort till dessa utmaningar


Skratta och njut av dagen!
Många Kramar!

12 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Helt lekkert med turkis og hvitt!! Nydelige blomster, bånd og layout!!
Her idag hadde fikk vi litt snø og 2C..men nå skinner solen..herlig:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Eva J sa...

Så snyggt med turkost och vitt, vår fräscht.
Ha det gott

Pia sa...

åh så flot kort, er vild med de turkise farver såååå smukt
knus Pia

Sarah sa...

Jättesnyggt!!
Ja lovar att fortsätta med mina fjärilar;-)
Må gott, kram

Dawn sa...

Beautiful card, I love the colours and it is perfectly embellished! Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz!

Hugs, Dawn

Ziro sa...

Snyggt kort! Lycka till i tävlingarna!

Carina sa...

Snyggt!

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og flott pyntet:)
Ha en fin kveld, klem:)

Debbie sa...

Gorgeous Card Ann,Thanks for playing along with A Spoon full of sugar this week,Hugs Debbie x

Yvonne sa...

Dette var virkelig flott farger altså! Lekkert kort!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Susy sa...

Jätte snyggt kort!!!!!

KRAM SUSY

Carola sa...

Jätte läckert kort :P