Bloggintresserade

fredag 20 maj 2011

Till en golfare

Hejsan!
Grattis kort till en herre med Graphic45
i både mönsterpapper och tag.


Jag har embossat golfbag och grattis med guld, rosor
från storyteller, knappar och natursnöre.
Grattis från Vilda Stamps. Spets och
organza band med tassar. EK kanstans.


Insidan kanstans från Martha Stewart , grattis stämpel
från Reprint.  Golfaren här har jag lånat liksom bagen
på framsidan (vet ej märke).
Runt om har jag embossat med guld UTTE.
Guld metallic CS från Inkido.

Jag vill än en gång hälsa alla nya följare
Välkomna hit till min blogg, det är jätte
roligt att så många hittat hit!
Nu har jag till dags datum varit runt i allas
bloggar och hälsat på!
Är det någon som saknar en visit, hör av Er!

Nu vill jag önska Er alla nya som tidigare följare,
en riktigt härlig Helg!

Kram på Er!



9 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart kort detta har du verkligen lyckats bra med:) Jag gillar massor:)

Önskar dig en jättetrevlig och skön helg:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Susanne sa...

Jättehärligt golfkort... du har dekorerat det jättefint! Ha en riktigt trevlig helg du också och njut av solen... Kramizar

Heidi sa...

Så tøft kort!
Stilige detaljer og mønster ark:) Flotte farger og pynt.
Ha en fin helg, klem:)

Anne sa...

For et herlig kort, jeg liker blomsterpynten og den tøffe pynten i bunnen. :)
Klem, Anne.

Carina sa...

Det är så snyggt, trevlig helg
Kramar

Susy sa...

Vilket detaljerat och härligt kort, Ann-Charlotte!
Vilken underbar insida av kortet också!
Ha en riktigt bra helg!!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Sandra sa...

Vilket fint kort!!

Ha en underbar helg!

Marita Johansson sa...

Ett riktigt snyggt kort

Anonym sa...

Så häftigt kort! Jättefint!
ha en bra helg... kram Lisa