Bloggintresserade

måndag 23 maj 2011

Mors Dag

Hej!
I dag blir det ett kort till mamma, Mors dag är
här hos oss den 29 maj i år.
Så denna vecka kommer jag visa kort till Mor.


Jag fick aldrig chansen att använda denna fina bild
i Picture and Scraps utmaning, men den är ljuvlig och
tyckte den passade så fint här.
Har lavendel färgad CS och Maja Design MP.
Har använt 3 olika Spellbinders dies,
Siden- och Rosband, Spets och blingstenar.
Alla kanter är chalkade med Walnut stain.
Ett enkelt kort som jag blev nöjd med :-)

Jag har en väldig snäll pyssel kompis som åkte
in till Göteborg och Arkivet i lördags,
och köpte med sig dessa ljuvliga papper till mig.


Ja, Ni ser rätt jag fick de eftertracktade 6 x 6 pappren
från Maja Designs Lantliv och Skärgårdsliv.
Jag är lycklig och dansar på moln,
jag berättar det för Er, ingen annan skulle förstå,
att jag sitter och klappar på dem som det vore
en liten baby :-D

Ha en riktigt härlig start på veckan, och tack för
Era gulliga avtryck här hos mig!

Kram på Er!


18 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et nydelig morsdagskort, Ann-Charlotte!!
Lekre blonder, ark, bilde og dies rammer:-)
Og heldige deg som fikk så nydelige ark hjem fra Gøteborg:-) "Klappepåpapiret" her må jeg ha også!!!
Ha en fin og kreativ uke!! Klem Laila.

Susanne sa...

Ååååh så vackert morsdagskort... fint med alla diesen och bilden.... färgerna... ja allt!!!
Ha det fint i veckan! Kramizar

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort
Har beställt dessa papper idag, men det tar väl några dagar innan jag får dem ........
Förstår att dom är underbara ....
kram
//anneli

Carina sa...

Jättefint kort,
kram

Sandra sa...

Underbart kort!
Jättehärliga färger! Förstår att du klappar på dem ;)

Ha det gott!

Sylvia sa...

Et nydelig mammakort dette:-))
Nydelige farger(Lilla er jo flott da) og stilig pynt!!
Er nok en mamma som kommer til å bli glad for dette.
Ha en fortsatt fin dag.
Sylvia

Anonym sa...

Hej!
Tack för tipset igår! Jag har beställt 2 st "skärgårdsliv" det lilla blocket som du visade mig igår! Jag hittade dom på nätet.
Kram Juliet

Gitte sa...

Flot kort.
Hilsen Gitte

AnkiB sa...

Åh vilket snyggt kort du har gjort. Maja D:s papper är så snygga, så jag förstår att du är mer än nöjd. =)

Susy sa...

Underbart fint kort, Ann-Charlotte!!!
Skrattade gott åt att du klappade på papprena som om de vore dina bebisar!!!
Jag förstår precis!!!!
Nu dansar du väl på små moln?!!!
Det skulle jag också göra!!!
Ser framemot att få se vad du skapar med dessa underbart snygga papper!!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Heidi sa...

Wow så nydelig kort!
Lekre farger og pynt:) Aldeles vakkert.
Ha en fin kveld, klem:)

Pyssel och Kort sa...

Jätte fina morsdags kort.
Kram Elin

rockare sa...

What are friends for!!

Pia Puma sa...

Läckert kort och visst är maja pappren fina. har själv köpt in lantliv;)

Eva J sa...

Hej hej..
underbara kort du gjort till morsdag, favoriten blev det gröna så vackert. Pappren från Maja är så fina skall stanna till i närbutiken och köpa dem, det svåra är att välja vilka man ska köpa.
Önskar dig en skön fortsättning på veckan
kraaaaaaam

Louise sa...

Här inne har det hänt massor. Å som vanligt är alla saker lika perfekt gjorda.
Det är en fröjd för ögonen att gå in hit och bara njuta av allt du skapar.
Många Kramar Louise

Mari Andersson sa...

Hej, helt underbart kort...kram

Anonym sa...

Hej, igen.
Idag fick jag två block Maja Design Skärgårdsliv 6x6 med posten. Jättefina kort! Jag som inte ens scrappar... Men glad som en lärka blir man när man bläddrar i blocken.
Ha en trevlig helg!
Kram
Juliet