Bloggintresserade

lördag 28 maj 2011

Mors Dag

Hej!
I dag kommer ytterligare ett kort till Mor,
med bild från Graphic45 och papper från
Basic Grey.


Älskar färgkombination brun och rosa, två fina
band från Panduro Tilda och rosa spets köpt
hos ScrapLyckan. Dekorationen i blomman är
ett garn och bakom bild, ett rosa fint naturpapper
vet tyvärr inte vad det kallas.
Spellbinders Shapeabilities " Fancy Tags" och
"Ribbon Tag Trio Two"

Önskar alla Mammor en riktig trevlig
MORS DAG!

Magnolia butiken står kvar efter vår shoppingraid! ;-)
 Vi hade en härlig resa och mycket handlades in,
inget är roligare än att åka med likasinnade,
att efter på fikan få visa upp vad man handlat
och bara vara lycklig över den där speciella
 stämpeln eller diesen!
Tack underbara tjejer!

Må så gôtt!

Kram på Er!



19 kommentarer:

Heidi sa...

Nok et nydelig morsdagskort du har laget!
Lekker fargekombinasjon:) Herlig bilde du har brukt og flott pyntet.
Ha en flott helg, klem:)

Carina sa...

Vad fint kort, rosa och brun är verkligen snyggt tillsammans.
Ja problemen med blogger verkar bara lösa av varandra, nu har följarna försvunnit från bloggarna så man kan inte se eller bli följare på bloggarna:( En liten parantes.....bara:)
Ha en bra dag.
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta kortet kommer din mamma blir SUPER GLAD för:) Vilket underbart vackert kort och så snyggt det blir med rosa och brunt i hop jag gillar det jättemycket:) Snyggt motiv du har med också:)
Önskar dig en jättetrevlig helg:)
Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Idas Höns sa...

Hej & tack för ditt besök. Det blir inte så mycket bröllopskort längre men nu har jag ett till på G.
Sitter ute hos mina små kycklingar. 5 dagar gamla & superenergiska för att sedan lika plötsligt lägga sig under värmelampan igen för att sova- åså vips är de igång igen!

Gillar verkligen ditt morsdagkort. Jag ska göra två i eftermiddag.

Ha en underbar helg!
Kram Ida

Anneli Mellstrand sa...

Super snyggt kort
Kan riktigt känna hur mysigt ni hade det på
shoppingturen ...........

kram
//anneli

Distressed Desserts sa...

Vad trevligt med lite shopping.
Kortet är väldigt fint.
Riktigt pyssel öder ute nu. Kanske ska ta mej till mina scrapsaker.
Ha en trevlig.
/Maria

Pinklady 68 sa...

Brunt og rosa er bare nydelig sammen:-)
Et lekkert morsdags kort!!
Herlig med scrappe-shopping med likesinnede!
Fika og dele gode innkjøp også moro:-)

Ha en fin lørdag og god helg, Ann-Charlotte!
Klem Laila.

Susy sa...

Underbart vackert!
Nu vill jag veta ALLT du handlade i Magnolia butiken!!!!

KRAM SUSY

Anonym sa...

Jättefint!!!

Carina

Sandra sa...

Underbart kort!! Brunt och rosa är verkligen härliga ihop! :)

Ha det gott!

Pia sa...

wow så flot matchet med papir og farver, super flot. God weekend til dig
knus Pia

Sylvia sa...

Et nydelig kort i lekkre farger og stilig design:-))

Ha en fortsatt fin helg!!
Sylvia.

Mim... sa...

Vilka fina Mors Dags kort du har gjort.
Ha de....

Kamilla sa...

ÅÅÅh helt underbart vackert kort!!
kram kram

Anonym sa...

Du får sätta ut lite bilder på det inhandlade så vi kan få bli ännu mer avis på att du/ni varti i Borås :)

Kram Susanne H

Sarah sa...

Vilka fina morsdagskort du gjort!!
Kramar!

Vicky sa...

Hi sweetie this is gorgeous & 2 of my fave colours. Love it!!!

Lotsa hugs Vicky xxx

Karin sa...

Oj så fint! Håller med om att rosa å brunt är en underbar kombo!
åhh har du varit på Magnolia? Jag har varit på väg dit i flera månader nu, men det kommer alltid något annat i vägen.. Men är sååå sugen på att åka dit !
Ha en härlig vecka!
kram kram!

helenamariacecilia sa...

Hej!
Tack för att du påminde mig i min blogg! Jag blir överlycklig av sånt! och ännu gladare när jag möts av ett fint kort i mina absoluta favoritfärger (rosa kan man aldrig få för mycket av), och jag förstår inte varför jag inte scrappat med fina vintage-bilder själv nån gång. Blir ju skiitsnyggt, och är ju eg. plättlätt (eller, det ser åtminstone så ut)!Får väl se hur det blir om jag själv prövar på nån dag...