Bloggintresserade

måndag 2 maj 2011

Min Första Blog Candy

Hejsan!
Här har varit lite tyst i några dagar helt beroende
på att datorn har fått en liten genomgång, även den
behöver servas i bland :-)
Därför tycker jag det är ett ypperligt tillfälle
att fira mitt ett års jubileum i dag med Candy!


För att kunna vinna detta godis önskar jag

att ni lägger Er som följare i min blogg
 länkar till detta inlägg med bilden ovan i Er blogg
och till sist lämnar en kommentar här under.
Om du inte har någon blogg lämna din mail adress.

Sista dag att vara med är den 31 maj och
vinnaren kommer att annonseras den 2 juni.

Kram på Er!

128 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med 1 års jubileumet! En flott candy:-)
Ha en fin dag! Klem Laila.

Petra sa...

Grattis till ditt ettårsjubileum! Jag vill självklart vara med och fira detta och tar en chans på din fina candy. Följare är jag redan sedan ett tag tillbaka. Länkar med bild i sidebaren på min blogg.
Ha det gott!

Elzie sa...

Grattis till ett år. Vill gärna vara med på din candy.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram Elzie

Eva J sa...

Grattis grattis till ditt 1-års jubileum, självklart vill jag vara med och fira. Lägger till mig som följare även om jag redan är här inne varje dag och kollar, du ger mig så mycket inspiration. Har gjort ett inlägg och länkat i sidebaren.
Önskar dig en fortsatt skön vecka
massor med kramar Eva

La Vikinga sa...

Gratulerar också! Spännande att ha tillerkat alster ett bra tag och bloggat ännu längre eller hur?
Jag har länkat till din candy och vill gärna vara med!

M v h,

La Vikinga / Charlotta

Heidi sa...

Gratulerer med 1års jubileum!
Jeg vil gjerne være med på denne flotte candyen:)
Takk for at du gir oss muligheten til å vinne dette.
Følger har jeg vært lenge og har linket til deg med bilde i sidebaren min.
Ha en fin kveld, klem:)

Karin sa...

å vilken CANDY sen! Wow wow!!! Håller tummar å tår för att lilla jag skall vinna ;)
Länkar i sidebaren å följer dig gärna i ditt vackra skapande! =)
Stor kram!

Pia Puma sa...

Grattis till år och givetvis vill man vara med och fira med en blogcandy.

Pia Puma

Carina sa...

Visst vill jag fira ditt 1-års jubileum. Länkar från min sidebar och blir följare. Kul med nya ideer och inspiration(hur nu det stavas,ler...)
Mig hittar du på
http://carinaskortochgott.blogspot.com/
Kram

Gurkiss sa...

GRATTIS till 1år :)

Mmm vilket smaskigt blog candy :)
Givetvis vill jag ta en lott om detta.

Jag har länkat med bild i min sidebar.

Kram Gurkiss

Annelie sa...

Grattis på 1-årsdagen, vilken underbart somrig candy du bjuder på!
Har kikat runt lite härinne, hittade sååå mycket fint så jag följer dig gärna.
Har länkat i min sidebar :)
Kram Annelie

Vicky sa...

Hi sweetie gorgeous candy here thank you so much for the invite & congrats on blogging 1 year your cards are sooooo pretty.

Lotsa hugs Vicky xxx

Ziro sa...

Jag har nu blivit följare och lagt upp bild och länk i sidan på min blogg. Så nu hoppas jag på tur!

Emy83 sa...

fantastic! i hope to win this candy....kiss kiss anna

Anneli Mellstrand sa...

Grattis på 1 - årsdagen har nu lagt mig som följare + lagt upp bild och länkat

Så nu hoppas jag på tur
//anneli

Lindha sa...

Grattis till 1 år!
Är numera följare och har länkat på min blogg!

Kram Lindha

Marita Johansson sa...

Mycket fint du har här i din blogg.
Har blivit följare och lagt bilden med länk i min högra sidebar.
Grattis till 1 år

Anonym sa...

Är gärna med! Följare är jag ju sedan tidigare och länken finns i sidebaren :D

Måste bara säga att prinsesskortet du gjort var helt underbart, jättegulligt!!

Lisa

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej !

Vilken underbar blogcandy du bjuder på och STORT GRATTIS till 1 års - års dagen:)
Man vill jo bara inte missa att kunna vinna denna:)
Är nu följare och min länk till ditt blogg candy inlägg hittar du här:
http://scrappingmedinger.blogg.se/2011/may/ann-charlotte-firar-1-ars-jubileum-med-en-sup.html

Ha en toppen dag, kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Victoria sa...

Hej hopp!
Grattis på 1-årsdagen! Jag vill hemskt gärna vara med och fira Din Dag och gör det med att följa dej, länka till ditt underbara "Godis" i min blogg:
http://froken-v.blogspot.com/2011/05/bloggcandy-hos-ann-charlotte.html
och sedan sitta här och hålla andan o vänta på tur ända till den 31 maj! ;o)

Ha en skön onsdag...
Kram
Victoria

Jenny J sa...

Hej!
Grattis på 1-årsdagen, hihi.
Vill gärna vara med, här finns mitt inlägg: http://www.jennysscrapbooking.se/2011/05/04/bloggcandy-hos-ann-charlotte/
Kram Jenny

Maja sa...

Grattis till 1 års dagen! Vill gärna va med i din candy, blir följare och länkar.

Sarah sa...

Hej!!
Först GRATTIS!!!!!
Nu hoppas jag att jag fick till länken rätt!!!!
Är ju ingen expert men ;))Och följare blev jag såklart!
TACK söta du för chansen, och jag hoppas på en MASSA tur!
Kram kram!

Lena B E sa...

Grattis på 1-årsdagen, vilken underbar candy du bjuder på! :) Klart jag vill vara med.
Har tittat runt lite och såg såå mycket fint så jag följer dig gärna. :)
Har länkat med bilden i min sidebar.
Kramar från Lena

Annika sa...

Hej, vilka fina kort du gör! :)

Jag har lagt mig som följare till din blogg och så har jag länkat till din blogg från min sidebar!

/Annika

TessiBessi sa...

Hej!
Åhh vad fint bloggCandy.. =)

Länkar till dig med bilden i min sidebar och är följare.

Ha det bra!

Mvh//TessiBessi

MirreP sa...

Hej!

Härlig blogg och en underbar candy.
Har lagt upp en länk på min blogg:
http://mirrescrap.blogspot.com/
och även blivit följare av din.
Ha det gott!
Mvh
Marie-louise Petterson

Marie Wisén sa...

Grattis!!!!! Klart jag vill vara med på din fina candy, håller tummar och tår!

Kram kram!!!!! /Marie

Susanne sa...

Ett stort Grattis till 1-års jubileumet! Vilken underbar candy du bjuder på...jag vill jättegärna vara med :)
Kramizar

Sofie L sa...

Stort grattis till ettàrsjubileumet. Älskar pyssel och är gärna med i din utlottning :)

Länkar hit i min blogg
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/31-maj-blogcandy-hos-ann-charlotte.html

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie L sa...

Glömde att tillägga att jag följer dig pa bloglovin som nr 3

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

MollyMJ sa...

I'll be glad to take part
http://rukodelkimollymj.blogspot.com/

Louise sa...

Grattis till 1 års jubileumet. Har tittar runt lite här inne och hittar hur mycket fint som helst.
Håller nu tummarna hårt.
Kram Louise

Unknown sa...

Grattis till dig! Och till oss som får ta del av din blogg!
Tack för chansen att vinna lite godis, den tar jag ;)

xx/Maria

Gratishav sa...

GRATTIS till 1år :)

1.jag är självklart med.

2.blir följare med bloggnamn Gratishav.

3.Jag har länkat med bild i min sidebar på höger sida.

Kram
Lili

Carola sa...

Wow vilken läcker candy. Den vill man ju ha chans att vinna såklart :P.
Grattis till dig!
Å jag länkar i min sidebar och förföljer ;D.

/Carola

mia1228 sa...

Grattis till 1 års jubileumet :)Blir gärna medlem och även får en chans att vinna denna härliga candyen

// Marie

http://pysselobak.blogg.se/?tmp=06184617

sofiutane sa...

Äntligen kunde jag lägga till mig som följare, har försökt ett par dagar men det gick bara när jag gick in på startsidan. Vad gör man inte för chansen att vinna något så fint? Grattis till jubileumet! Jag har länkat hit i min sidebar.

//Sofi

Christine sa...

Hei hei=)
Håper det er lov for en jente fra Norge å bli med på din blog candy;) Har lagt ut link på min blogg og blitt følger av din, så nå krysser jeg fingrene=) Gaven er hvertfall veldig spennende!!

God helg=)
Klem fra Christine

Sandra sa...

Grattis till ett helt år!!
Är följare och har länkat i bloggen!
http://mangpysslaren.blogspot.com/
Nu ska jag fortsätta spana runt lite på allt det vackra du gjort!

Ha en härlig helg!

Ardilla sa...

Hello!
I'm a new follower and posted your candy in my sidebar. Thanks for the chance :)

Maria sa...

Grattis till 1-årsdagen :)
Och tack för chansen att få vinna din fina candy.

Jag har länkat i min sidomeny.

majsan sa...

Men så kul med jubileum!!
Och DEN candyen då!! SMASKENS!!
Grattis. Du ligger på min blogg och jag är följare..
Kram
Maria

Anne Gro sa...

Gratulere med jubileum!! Fantastisk masse inspirasjon i bloggen. Er følger av bloggen, og lagt deg i sidebaren i bloggen min :)

pysselgrejaren sa...

Grattis till ettårsdagen.
Mycket fin candy, som nu finns i min sidmeny.
Nu håller jag tummarna och hoppas på tur.

Janniche Drivdal Eriksen sa...

stort grattis!
har satt deg i sidebar
flott cady¨
lagt meg til som følger
klem

Scrap, pyzzel och mat sa...

Grattis på 1-årsdagen.
Har blivit följare och länkat hit.
Kramar MarieG

Regena sa...

Congrats on ur Anniversary...What yummy candy u have here..Thanks for being so kind..became a follower of ur great blog and linked u up on my sidebar

Carina sa...

Hej!
Klart jag tar chansen att vinna ditt härliga blogg-godis.Lagt mig som följare.Du har så mycket fint att titta på så jag återkommer gärna för fler besök!
Roligt du tycker om mina "filurer".

Edel sa...

So lovely candy, dear!
Thank you a lot for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!
xxx

Anonym sa...

Hej Ann-Charlotte!
Så mycket fint du gör! Hoppas nu på tur i utlottningen.
Kram fr
Marie
marieolsson64@hotmail.com

Pysselpinglan sa...

Hejsan vilken underbart fin candy ! Såklart man vill vara med =)

Johanna Thelin sa...

Hej! Har blivit följare och bloggat om din candy, inlägget hittar du här:http://johannascardmaking.blogspot.com/2011/05/blogcandy_11.html

Ha en bra dag
Johanna

Outi sa...

Härlig candy! Nu har jag blivit följare och länkat från min pysselblogg. Är jättenyfiken på din blogg, så nu ska jag kolla runt lite :)

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

O´Kelly sa...

Grattis till 1 år.
Jag vill gärna vara med & ha chansen att vinna detta fina blogg candy.
Jag har blivit följare & länkat från min blogg.

Mim... sa...

Nu äntligen din candy ligger i min sidbar, så nu hoppas jag bara på turen.
Ha en bra kväll.........

Mahrian sa...

Hi Ann! I want just to say your blog is so and so lovely! Thanks so much for the wonderful candy which could help so many people! I am a follower and linked it on my side bar! I'm from Brazil. Thank you for the chance to participate in these lovely goodies! :D

AnkiB sa...

Grattis på 1-årsdagen =) Vad glad jag är som hittade till din blogg. Du gör helt fantastiska alster. Självklart blev jag en följare och har även lagt in bild och länk i min sidebar. Är väldigt godissugen så nu håller jag tummarna att det är jag som blir den lycklige.

Sylvia sa...

Gratulerer med jubileet:-))
Knallbra candy som jeg gjerne vil bli med på.
Har lagt meg til som følger og lagt inn bilde med link i sidebaren.

lovisa sa...

grattis på din 1 års dag!

jag är med.
har länkat tävlingen: http://gnugge.blogg.se/2011/may/tavling-26.html#comment

ha en bra kväll! kram :)

Anonym sa...

hej, sveljs! vilken härlig candy! är nu ny följare o länkar din bild i min sidebar. så glad att jag hittade dig! kram!

Shirley-Sirje sa...

Grattis, grattis! Det ska bli roligt att följa din blogg! Härlig Candy...
Länkar till mitt...
Ha det gott!
Skånekramar

Pernilla Nilsson sa...

Grattis till ditt jubileum :)
Vilken härlig blogg du har med massa fint.
Har lagt mig som följare och länkat till din bloggcandy i min blogg .

Annica sa...

Grattis till ditt ettårsjubileum och tack för all inspiration.

Jag har länkat till ditt fina candy ifrån min side bar.

Hälsningar,
Annica

Kianel sa...

Hej!
Stort grattis till dig!
Underbart candy du bjuder p°!
info är p° min sidebar här: http://lescrapdekianel.canalblog.com/
varma franska kramisar, Kianel.

Emelie sa...

Grattis till 1 års jubileet :)
Är jätte gärna med och tävlar. Har länkat till dig i min högra sidebar och har lagt till din söta blogg som follow

Kram

Rosalee sa...

Fabulous Giveaway Ann. I would so love to have a chance. I've linked your giveaway to my sidebar and I am now a follower of your great blog.
Hugs, Rosalee

realcanadiangurl@gmail.com

mary_chu sa...

Hello!
I'm a new follower and posted your candy in my sidebar. Thanks for the chance :)
http://maryscrapworks.blogspot.com/

terriavidreader (IN-USA) sa...

Congrats on the anniversary - and thank you for the chance at some goodies!

AnkiB sa...

Wow vilken trevlig candy! Håller tummar och tår att det är jag som blir den lycklige!
Tack för dina trevliga kommentarer och att du vill bli följare av min blogg.

sallysbitz2 sa...

Hello Ann-Charlotte, I am a new follower, I found you from a fellow blogger.

Congrats on your 1yr blogaversary & thanks for the chance of winning x

hugs sally x
http://sallysbitz.blogspot.com

PS.... I have candy too ....

Ina sa...

Grattis till jubileet.
Har länkat på http://pyssel-inas.blogspot.com/2011/05/ann-charlottes-bloggcandy.html

Helena sa...

Å så tjusigt!
Länk från min blogg: http://virginiasrum.blogg.se/2011/may/candy-candy.html
Och självklart vill jag följa din fina blogg!

axdal sa...

självklart vill man vara med och ha chansen att vinna denna fina bloggcandy.. :)
jag är nu en glad följare av din blogg :)

jag har även länkat på min bogg http://axdal.se/troll/2011/05/16/31-maj-bloggcandy-hos-ann-charlotte/

kramar axdal
axdal@me.com

Uttan sa...

Så hittade Jag en fin blogg och en fin tävling!

Jag behöver massor av inspiration eftersom jag just börjat med detta att "scrappa" det är ju så roligt och vad mycket fint det finns. Vilken candy Du lottar ut. Klart Jag vill vara med och prova lyckan.
Kan bara hoppas! Har länkat i högerspalten på min Blogg och Självklart lagt till Mej som följare......nu ska jag kika vidare hos Dej och få lite inspiration för det behövs så här i början.

Kram!

Trisselochtrassel sa...

Hej

Fin blogg så klart man vill vara med på lite blog candy

SOfia

http://www.trisselochtrassel.blogspot.com/

Scraperka sa...

Hi!
Beautiful blog! I will try to win this wonderful candy:) best wishes from Poland!

Liola sa...

Kanske det blir att byta candy, vem vet :)
Nu är jag följare o bild o länk till din candy finns i sidebaren. Håller tummarna!

Anonym sa...

Självklart följer jag din blogg. Jag kanske är den nyaste följarinnan (sen konghälla träffen).
Än har jag (data programmeraren) inte skaffat mig en egen blogg. Kommer när jag blir duktigare på scrappen :)
Och har något jag vill säga (varför ska det vara så svårt att sätta på pränt.
Men du ger mig mycket tips och inspiration till mitt pysslande så jag "förföljer" dig här.
Kram från nybliven pysslare från Kungsbacka (Susanne)

Annethe sa...

Hejsan

Vilken härlig blogcandy!! Är nu en av följarna till din blogg!

V.H Annethe

annethe_8@hotmail.com

Lotta sa...

underbart blogcandy...vill absolut norpa en lott och nu håller jag tummarna på vinst :)

Adaras mamma sa...

Vad mycket fina saker! Detta vill jag såklart vara med på.

Jag gillar det du gör, helt i min stil. Önskar bara att jag hade mer tid...

Här är mit inlägg om detta: http://prinsessanadara.blogspot.com/2011/05/det-enda-jag-skrivit-om-pa-sistone.html

Lillasyster sa...

Grattis på stora dagen =)

Klart man vill va med och tävla om ett så fint pris. Har skrivit om det i min blogg här och lagt till mig som följare av din blogg.

dennismama sa...

Hje är gärna med. Tipsat här: http://dennismama.blogspot.com/2011/05/tavla_9648.html
Följer din blogg.

//Hanna Olsson
http://dennismama.blogspot.com
hanna____1986@hotmail.com

Mare sa...

Grattis till 1-års jubileumet. Jättefin blogcandy som jag gärna vill vara med på :-)

Mandelhjärta sa...

Hej!
Vilken härlig candy! Grattis till jubileumet! :)
Jag provar gärna lyckan i din utlottning!
Trevlig majhelg!

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse!

Dette hadde vært en drømmepakke å få i posten, så jeg prøver lykken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/blogcandy-hos-ann-charlotte.html

Gleder meg til å følge deg videre å bli inspirert av alt det fine du lager ♥

Klem fra Hilde

Hlora sa...

thanks for fantastic candy) I am a follower)
I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
I linked it on sidebar.
hugs. Hlora.
http://hlora.blogspot.com/

Sewe sa...

Fint blogcandy
Gjort allt som behövs och nu bara hoppas man har turen med sig.
På http://cwsblogg.blogspot.com/ hittar du länkarna

/CW

LindaSS sa...

For en utrolig super herlig candy.. og gratulerer med et år i blogglandia.. :D Link finner du i sidebaren min...:D

Belkies sa...

Hi!This sweet candy!
Thank you!

http://belkies.blogspot.com/

Katja/MezzaNotte sa...

sååå fin candy!! Nu så följer jag din fina blogg och så hoppas jag på vinst!!

Kram Katja

http://mezzanotteskapar.blogspot.com

Caroline sa...

ÅH! EN blogg full av insperation! Följrt med stort intresse. Och hoppas samtidigt på vinst =)

Kram Caroline!

Sylvia sa...

Hei Ann-Charlotte.
Da er candyen din på plass igjen i sidebaren på min blogg.
Takk for koselig kommentar hos meg og takk for muligheten di gir til å vinne denne flotte candyen:-))
Ha en fortsatt fin dag.
Sylvia.

Sylvia sa...

Hi hi - ja sånn kan det gå når man har det travelt. Har visst lastet opp et gammelt bilde jeg!!! OPS. Men nå må det ha blitt riktig. Takk for at du sa i fra.
Sylvia.

*PysseLina* sa...

Hejsan igen!
Nu har jag försökt att få till det men jag lyckas inte. Så kanske du kan berätta för mig hur jag gör för att lägga till din bild på sidan..? Hoppas hoppas =)
Kram Caroline

PerLan sa...

Hej!
Vilket underbart candy. Måste ju göra ett försök. Jag har nu blivit följare av din blogg, vilken jag tror kan ge mig inspiration, samt lagt in en bild på ditt candy i min blogg.
Grattis på "födelsedagen"!
Mvh
PerLan

http://perlanspyssel.blogspot.com/2011/05/candy-candy-hos-ann-charlotte.html

Papermum`s sa...

Oj vad med kommentarer! Förstår att många vill ha chansen på denna fina Candy! Det vill jag med! Länkar till dig och blir mer än gärna följare!
Kram & Grattis!
Linda

Malin E sa...

Hej där!
Jag är hemskt gärna med och tävlar och har länkat och blivit följare.Jättefin blogg du har!
Nu håller jag tummarna för lite tur.
KramMalin

-Sanna- sa...

Gratulerer med 1 års feiring.
Jeg har lagt meg til som følger og har link i bloggen.
Kjempefin candy du har her...

Gitte sa...

Tillykke med det første år. Jeg er føljer og har linket til din flotte Candy.
Hilsen Gitte

Mahrian sa...

Hi ! What a lovely blog and a wonderful candy! Your work is really marvelous! I'm beginning in scrapbooking and it's an example to me. I'm in love with all. I am a follower and linked it on my side bar! Thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies! God bless! :D
Name: Mahrian
Follower's name: Wishmade
Email: mahrianwishmade@gmail.com
Blog: http://wishmade.blogspot.com/

Caroline sa...

Hej igen =)
Tack så <3 för all hjälp! Nu ligger den på min sida! Tack igen!!!
Kram

Camilla sa...

Hei, Ann-Charlotte! Jeg er så glad for at jeg oppdaget bloggen din, for her var det virkelig mye fint! :D Sier ikke nei takk til den fanatstiske candyen din, så har lagt bilde med link til din blogg i sidebaren min, har også blitt følger, og nå skriver jeg kommentar ;)

Ha en fin dag, og kos deg masse!

Klem Camilla

kimellim sa...

Jag följer gärna din blogg för att se mer av allt fint du gör. Har ingen blogg men ska tipsa alla jag känner när jag träffar dom :P
Nu är det väl bara att hålla tummarna och hoppas på lite tur.

(kimellim@hotmail.com)

Anonym sa...

Grattis ! Brukar vara inne här o kika, är dålig på att lämna kommentar ska bättra mig. har ingen egen blogg men jag lämnar min mailadress här nedan. Vill gärna vara med på utlottningen av din Blogg Candy !
Marie Eriksson
mariel.eriksson@oviknet.com

helenamariacecilia sa...

Å! Jag är jättejättegärna med och tävlar! Så himla mycket fint! Och dina grejer är helt underbara, tack för mycket fin inspiration.

Annika sa...

Hej, har blivit följare och är gärna med på din blogcandy. Hoppas på lite tur :)

Лиса sa...

Поздравляю с годовасием ваш блог!!!! Желаю творческих удачь и бесконечного вдохновения!!!
Конфетка просто великолепна!!
ССылочка на боковой панельке http://stormfly91.blogspot.com/

Cattiegirl sa...

Hej!
Jag följer å har länkat i min blogg!
Kram
//Cattie

Anneli sa...

Vilken härlig bloggcandy, den får gärna hamna hos mig...

Eva sa...

Grattis till 1-årsdagen!!
wow vilken Candy, självklart vill ja vara med och vinna den.
Jag har inte riktigt kommit igång med någon blogg ännu, men snart.
mailadress:
eva_ekholm@comhem.se

Littlehamsterz sa...

Congratulations on your anniversary. Great candy. :) I've posted a link to your blog in my sidebar. http://littlehamsterzcrafts.blogspot.com/

Mrs Mac sa...

Grattis! Your blog is lovely, I have enjoyed exploring it! And your candy is beautiful and so generous!

Ulrika sa...

Grattis! Jag har blivit följare och länkat i min sidebar!

Frida sa...

Vilken härlig blogcandy! =) Den vill jag absolut ha en chans att vinna. Har länkat till den inne på min blogg:

http://mosterfridasblogg.blogspot.com/2011/05/blogcandy-hos-httpann.html

Ha en bra dag! =)

HegeHB sa...

Utrolig flott candy. Gratulerer så mye med 1 års jubileum:)

Umenorskan sa...

Grattis med 1årsjubileum.

Länk finns i min sidebar.

http://umenorskan.blogspot.com/

Ha en bra dag.

Anonym sa...

Klart man vill va med och fira!
tessh@aol.se

Therese

favolosa sa...

GRATTIS till 1-årsjubileumet! Jag är väldigt gärna med i din utlottning. Här är min blogglänk: http://favolosa.blogg.se/2011/may/blog-candy.html

tearyeyedstars sa...

Congrats on your 1 year anniversary!
Thanks for the candy (:

I posted it on the left sidebar of my blog:
http://tearyeyedstars.blogspot.com/

ejhtan at gmail dot com

linn-jo sa...

å tänk att man skulle hitta hit just ikväll :) klart jag vill va me.. å har länkat hit i min sidebar :)

Liza - Mamma till Joline sa...

Woaaaaa vilken drömtävling för mig. Självklart är jag med - Länk till tävling på min blogg hittar du här -> http://lizagood.blogg.se/2011/may/tavling-hos-ann-charlotte.html

Paola ♥ sa...

Hi Ann-Charlotte,

happy first blogaversary!!
Wonderful blog candy.
Thank you for the chance.
Unfortunately I can not just enter as a follower, although I would love to.
So I'll be back later.
Promised! ;-)

Hugs
Paola ♥

Terés sa...

Men så konstigt... Jag hade lämnat en kommentar innan om att jag givetvis ville va med i candyt och att jag är följare och har länkat i min sidebar... Nu hittar jag inte min kommentar! Jaja, gör ett nytt försök! *håller tummarna*

Jessica sa...

Grattis till 1-årsjubileét!! Vill gärna tävla om detta härliga paket!! /Jessica

http://jezz1979.blogspot.com/

Paola ♥ sa...

A promise is a promise. ;-)

Hugs
Paola

Sally Richardson sa...

Congratulations on your 1st year.. well done.. and love your cards. thanks so much for letting me have a go..

Sally