Bloggintresserade

söndag 15 maj 2011

Till en 85 åring

Hej!
Till en herre som gillar att dansa och har en
härlig humor, tycker motivet från Vilda Stamps,
passade perfekt.


Mönster papper Bo Bunny Timepiece collection,
Charms från ScrapLyckan.
Satine band och spets, rosor från storyteller.

Insidan
Vänster


Jag har embossat i guld denna vackra Stämpel -
Recept på Vänskap!
  från ScrapLyckan, finns här.


Höger insida har jag stämlat med Reprints Grattis.

Tack för att Ni tar Er tid och lämnar så fina
kommentarer efter Er!
Tyvärr har flera kommentarer försvunnit när
blogger strulade, jag har letat upp några men
inte hittat alla som lagt kommentar under min candy.

Njut av dagen!
 Kram på Er!

15 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Underbart kort , stämpeln är bara så coooool......

Kramar från mig

//anneli

Heidi sa...

Herlig kort!
Flotte farger og stilig motiv:)
Masse lekre detaljer har du med også.
Ha en fin søndag, klem:)

Sandra sa...

Vilket härligt kort!
Så många fina detaljer att titta på :)

Ha det gott!

Carina sa...

Det kortet måste han gilla:) jättefint.
Kramar

Carina sa...

Roligt att se stämpeln till en så passande jubilar.Jättefint!!

Petra sa...

Härligt kort med det fina dansande paret och insidan är så vacker. Måste se till att foama min "vänskapsstämpel" så fiiiin.
Kram o ha en bra dag.
Petra

Pia sa...

så herligt kort med fine detaljer og et skønt motiv
knus Pia

Susanne sa...

Du har verkligen fått till ett härligt kort med många läckra stämplar...
GRATTIS till de vackra pappren du vann!!
Kramizar

Karin sa...

Åh så snyggt kort! Himla passande stämpel. =)
Såå fint du gör även på insidan!
Ha en härlig dag, kram K.

Fru Elsa sa...

Jättesnyggt o roligt! Hur är det A-C, tar du emot beställningar? Har ju en gosse som tar studenten 10/6 och hade velat ha något unikt till honom.

Distressed Desserts sa...

Hej.
Jag gillar verkligen den stämpeln !
Helt underbar. Bobunnys timepiece är verkligen snygga papper .
Roligt att du gillade min barnvagn!
/Maria

Louise sa...

WOW vilket kort du har gjort.
Så fint från början till slut. Du har verkligen en röd tråd genom hela kortet.
Stämplen kunde väl inte passat bättre om han gillar att dansa.
Många Kramar Louise

Susy sa...

Riktigt läckert kort!

KRAM SUSY

Pinklady 68 sa...

Kjempe herlig kort med lekre detaljer!!!
Ha en fin søndags kveld, Ann-Charlotte!!

Klem Laila.

christine sa...

oj, oj vad här skapas...hihi Alla alster äe lika underbara. Present påsen var ljuvlig. Kram på dig...tyrasmatte.